Igyekeztünk egy csokorba szedni a leggyakoribb vásárlói kérdéseket.
Ha nem találsz választ itt arra, amit szeretnél megtudni, e-mailben, vagy telefonon állunk rendelkezésedre. (mikrongy.info@gmail.com, valamint +36 30 931 2583, ill. +36 30 626 5184)
Mennyi idő alatt érkezik hozzám a rendelésem?
Legáltalánosabb gyakorlat, hogy a rendelés beérkezése (átutalás választása esetén az utalás beérkezését követő napon) csomagoljuk a megrendelt terméket. A következő munkanapon kerülnek Foxpost automatába, vagy a GLS futárhoz a csomagok. Szerencsés esetben így akár a rendeléstől számított 3. munkanapon Nálad lehet a termék. Ezek az adatok csupán tájékoztató jellegűek, esetleges csúszások előfordulhatnak a határidőkben.
Van-e lehetőség utánvétre?
Igen, van.
Mennyi a szállítási költség?
Előre utalás esetén FoxPost: 950 Ft, GLS: 1990 Ft, GLS utánvétnél házhozszállítással: 2390 Ft.
Melyik csomagküldő szolgálat hozza ki a csomagot?
A Foxpost csomagküldő szolgálat futára az Express one futárszolgálattal kézbesít, valamint a GLS futárszolgálattal is szerződésben állunk. Új lehetőség az MPL szállítási mód.
Van-e lehetőség másfajta postázásra? Nincs
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, van. Az alábbi településeken érhető el: Tiszavasvári, Tiszalök, Tiszadob, Hajdúnánás, előre egyeztetett időpontban.
Egyedi elképzelésem van egy termékkel kapcsolatban, azt hogyan tudom megrendelni?
Egyedi elképzelés esetén, pl. termékekbe hímzés, felirat, óvodai jelek, szimbólumok, stb. segítséget nyújtunk. Ez esetben keress minket az alábbi e-mail címen: mikrongy.info@gmail.com.
Leadtam a rendelésemet, de nem kaptam visszaigazolást? Mit tegyek?
Ha a spam-ban is megnézted, és nem találod, írj nekünk egy e-mailt, vagy telefonálj nyugodtan. (mikrongy.info@gmail.com, valamint +36 30 931 2583, ill. +36 30 626 5184).
Rendelés után jutott eszembe, hogy mást is szeretnék még vásárolni. Mit tegyek?
Kérjük, írj nekünk egy e-mailt, hogy mit szeretnél még, és mi kiegészítjük a rendelésedet. (mikrongy.info@gmail.com).
Leadhatom e-mailben is a rendelést?
Kérjük, hogy a webshopból rendeld meg, amit szeretnél.
Hol találom a számlaszámot, ahová utalni tudok?
Vásárlás után a visszaigazoló e-mailben.
Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tehetek?
Kérjük, írj nekünk egy e-mailt a problémáról, hamarosan e-mailben reagálunk rá. (mikrongy.info@gmail.com).
Cég nevére kérhetem a számlát?
Igen, várjuk cégek, vállalkozások, önkormányzatok, iskolák, óvódák és hivatalok megrendeléseit is.